Gezinszondag

Elke 3e zondag van de maand (september tot en met juni) is er Gezinszondag in onze parochie. Op deze zondagen komen we gezellig samen om te vieren, elkaar te ontmoeten en zo ons geloof te verdiepen.

We beginnen met een viering in de H. Kruisverheffing om 10.30 uur. Kinderen mogen helpen tijdens de viering en we zamelen houdbare producten in voor de Voedselbank. Aansluitend is er koffie, thee, ranja en een broodje in het parochiecentrum tegenover de kerk. Daarna is het tijd voor catechese tot ongeveer 13.00 uur.

De catechese is ingedeeld in vier leeftijdsgroepen: kinderen tot 6 jaar, 7 tot 9 jaar, vanaf 10 jaar en volwassenen. Voor iedereen is een passend programma. Tijdens de catechese is ook de voorbereiding voor de Eerste Heilige Communie en het Vormsel. Naast de kinderen die mee doen met deze sacramentsvoorbereiding zijn ook alle andere kinderen en gezinnen van harte welkom om het hele programma mee te draaien.

De viering waarin de Eerste Heilige Communie wordt uitgereikt aan onze Communicanten is op zondag 19 mei om 10.30 uur.

De Vormelingen ontvangen het Heilig Vormsel op zaterdag 25 mei om 17.00 uur van Mgr. Woorts.

Hieronder de data van de gezinszondagen.

– 21 april 2024

– 19 mei 2024