Geloofsgemeenschap Haarle

Inhoudsopgave

Informatie over de gebieden van de coördinatoren parochie breed vindt u via deze link.

Het secretariaat is gehuisvest aan de Kerkweg ( naast het kerkzaaltje).
Het postadres is Kerkweg 1, 7448 AC Haarle tel: 0548 595206 email:secretariaathaarle@outlook.com.
Het secretariaat is ’s maandags geopend van 9.00 tot 12.00 uur. Hier kunt u terecht voor het opgeven van intenties e.d.

KLIK hier voor de gids van onze geloofsgemeenschap.

Pastoraal bezoek:
Wilt u bezoek van een pastoraal werk(st)er of priester, dan kunt u dit doorgeven op het secretariaat. Zij zullen de desbetreffende persoon op de hoogte brengen. Klik HIER voor meer informatie

Kerkradio:
Onze locatie heeft een eigen voorziening voor kerkradio, waarmee u vanuit huis via een draadloze ontvanger de vieringen in onze kerk kunt beluisteren.
Voor aanvraag en bij storingen kunt u contact opnemen met Gerard Albers, tel. 0548 – 595363

Uitvaarten parochie H. Kruis:
Als u een pastor zoekt voor een uitvaart, dan verzoeken wij u IN ALLE GEVALLEN contact op te nemen met de bereikbaarheidsdienst voor uitvaart en ziekenzalving van de parochie Heilig Kruis.
BEREIKBAARHEIDSDIENST PAROCHIE HEILIG KRUIS: 06-539 64 140

ORGANISATIE

De coördinatoren van onze geloofsgemeenschap dragen zorg voor alle zaken die maken hebben met beheer en financiën binnen de geloofsgemeenschap.
Zij besturen in samenspraak met het bestuur van de parochie Heilig Kruis de geloofsgemeenschap.

Coördinatiegroep / Locatie overleg

De coördinatoren, Ria Kemper en Liesbeth Kemper

Pastoraat

Coördinator: Trees Schoot Uiterkamp-Kortstee
De pastoraatsgroep is de schakel tussen de parochianen en het pastorale team. Het werk van de pastoraatgroep richt zich op het coördineren van de pastorale activiteiten van de parochie. Ze zijn als het ware de ogen en oren van de geloofsgemeenschap. De pastoraatsgroep werkt samen met het pastorale team om er voor te zorgen dat de dagelijkse pastorale praktijk in de geloofsgemeenschap goed verloopt. De pastoraatsgroep vertegenwoordigt vier taakvelden en zijn aanspreekpunt voor de diverse werkgroepen en de parochianen.

De vier taakvelden zijn:
– catechese
– diaconie
– gemeenschapsopbouw
– liturgie

taakverdeling pastoraatsgroep

Financiën/administratie

Coördinator: Jolande Besten

Gebouwen en inventarissen

Coördinator: Huub Rotink

Werkgroep Toekomst Kerk en Omgeving

Willy Kemper, Jan Schoot Uiterkamp, Alfred Tibben, Marian Heethaar, Leendert van Haaften, Gerard Krukkert en  Martin Hoonhorst, adviserende leden en de Coördinatiegroep.