Voorbereiding eerste H. Communie en Vormsel

We starten weer met nieuwe voorbereidingslessen voor de Eerste Heilige Communie en het Vormsel!

We nodigen de kinderen die in groep 4 zitten, van harte uit om mee te doen met de Eerste Heilige Communie in mei ( 19 mei 2024 viering in Raalte). Ook nodigen we de kinderen die in groep 8 zitten, van harte uit om het Vormsel te ontvangen (25 mei 2024 viering in Raalte ).

Wij nodigen iedereen van harte uit op één van onderstaande data in Raalte of in de buurtdorpen voor een informatieavond ver de bovengenoemde sacramenten en de voorbereidingslessen. Voor Deventer is het informatiemoment tijdens de gezinszondag op 8 oktober.

De voorbereidingslessen zijn tijdens de Gezinszondagen (3e zondag van de maand in Raalte, 2e zondag van de maand in Deventer). Vormelingen mogen meekomen naar het informatiemoment. We starten op zondag 15 oktober met de voorbereidingslessen.

Donderdag 5 oktober 19.30 uur Vormsel Kruisverheffing Raalte
Donderdag 5 oktober 20.30 uur Eerste Heilige Communie Kruisverheffing Raalte
Dinsdag 10 oktober 19.00 uur Vormsel Kerk in Heeten
Woensdag 11 oktober 19.00 uur Vormsel Kerk in Luttenberg
Woensdag 11 oktober 20.00 uur Eerste Heilige Communie Kerk in Luttenberg
Vrijdag 13 oktober  19.00 uur Vormsel Kerk in Haarle Vrijdag 13 oktober 20.00 uur Eerste Heilige Communie Kerk in Haarle
Zondag 8 oktober 10.30 uur Informatie tijdens gezinszondag Broederenkerk Deventer

Wilt u zich aanmelden voor één van de  informatieavonden? Dat kan via dit mailadres: gezinszondag@parochieheiligkruis.nl.

Dit mailadres kunt u ook gebruiken om uw kind alvast aan te melden of om vragen te stellen over de gezinszondagen aan de werkgroep.